Plopsa haalt 11.250 euro op voor De Warmste Week

Plopsa haalt €11.250 op voor De Warmste Week met hartverwarmende acties

Plopsa kijkt met trots terug op een succesvolle deelname aan De Warmste Week. Dankzij een reeks bijzondere acties werd maar liefst €11.250 ingezameld voor het goede doel.

Blikvanger: de Carrouselchallenge

De ster van de campagne was de indrukwekkende 50 uur durende Carrouselchallenge in Plopsaland De Panne. Nick Jespers, Quality Control Manager, draaide tijdens deze marathonrit maar liefst 6.380 rondjes en trotseerde daarbij twee ijzige nachten. Gelukkig stond Nick er nooit alleen voor. Collega’s en bezoekers zorgden continu voor aanmoediging en gezelschap.

Nick blikt enthousiast terug:
“De warme steun van mijn collega’s en bezoekers was ongelooflijk. Het was fantastisch om te zien hoe iedereen zich heeft ingezet voor het goede doel.”

Extra activiteiten voor jong en oud

Naast de Carrouselchallenge organiseerde Plopsa:

  • Een kinderfeest voor 750 kinderen,
  • Een seniorenfeest voor bewoners van negen rusthuizen,
  • En een SMS-wedstrijd met exclusieve prijzen, waaronder een overnachting in het Plopsaland Theater Hotel.

Ook intern droegen medewerkers hun steentje bij, onder andere door koekjesdozen te verkopen.

Samen sterk voor het goede doel

HR-director Daisy Deceuninck benadrukt de collectieve inzet:
“De inzet van onze medewerkers en het Warmste Week-team onder leiding van Andreas Viane heeft dit prachtige resultaat mogelijk gemaakt. Het toont aan hoe groot het hart van de Plopsa-familie is.”

Plopsa bedankt iedereen – medewerkers, bezoekers en partners – die heeft bijgedragen aan het succes van De Warmste Week.

📽️ Bekijk het verslag van de Carrouselchallenge hier: De Warmste Week